Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη - Τέλος εποχής, αρχή μιας νέας

Steam Summer Sale 2017: Και η «Λίστα της Ντροπής» μεγαλώνει!

Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, έτσι και φέτος ξεκίνησαν οι καλοκαιρινές προσφορές στο Steam. Πραγματικά χάνεσαι με τόσες προσφορές σε εκατοντάδες παιχνίδια, με γενναίες εκπτώσεις που φτάνουν έως 90%! Και δεν μιλάμε για εκπτώσεις μόνο σε indie games, ή σε games που θα τα βαριόταν ακόμα και το ανιψάκι μου που είναι 3.5 ετών, αλλά για "ΠΑΧΝΙΔΙΑ", όπως π.χ. Final Fantasy, Call of Duty, The Witcher III, αλλά και πιο «φρέσκα» παιχνίδια όπως το Prey κ.ο.κ.



Τι κάνεις όμως όταν στην βιβλιοθήκη σου έχεις πάνω από 160 παιχνίδια, από τα οποία ζήτημα αν έχεις παίξει λιγότερα από τα μισά, ενώ το Avg. Game Completion Rate φτάνει στο εξευτελιστικό 21%; Για όσους δεν γνωρίζουν, το Avg. Game Completion Rate ουσιαστικά έχει να κάνει περισσότερο με τα achievements που ξεκλειδώνεις σε κάθε παιχνίδι, και όχι τόσο με το πόσα παιχνίδια -από αυτά που έχεις στη βιβλιοθήκη σου- έχεις τερματίσει. (Αλλά και πάλι αποτελεί σημαντική ένδειξη για το πόσο χρόνο έχεις αφιερώσει στα παιχνίδια που έχεις στη βιβλιοθήκη σου). Εάν προσθέσουμε και τα ψηφιακά games που έχω σε άλλες πλατφόρμες, π.χ. Uplay, Origin, τότε… η «λίστα της ντροπής» είναι πολύ πιο μεγάλη!

Όπως και να ‘χει, δεν χρειάζομαι το Game Completion Rate για να γνωρίζω ότι έχω τόσα παιχνίδια στην βιβλιοθήκη μου (στο Steam στην προκειμένη) και είναι ζήτημα εάν έχω ασχοληθεί με τα μισά. Κάποια απλά τα έχω και «κάθονται». Μάλλον δεν θα τα αγγίξω ποτέ, καθώς είτε τα έχω παίξει ήδη σε κονσόλα ή, δυστυχώς, πολλές φορές δεν περισσεύει χρόνος για gaming. Το πραγματικό ερώτημα -ή προβληματισμός αν θες- δεν είναι αν θα καταφέρω ποτέ να ασχοληθώ με όλα αυτά τα παιχνίδια, αλλά το αν τελικά αξίζει να μπεις στην διαδικασία να αγοράζεις ό,τι βρεις μπροστά σου. Ούτως ή άλλως προσφορές θα εξακολουθούν να υπάρχουν, ακόμα και μετά το Steam Summer Sale. Μέτρα μόνο πόσα Flash deals, Weekend Deals, Midweek Madness κ.λπ. βγαίνουν μέσα σε 1 μήνα, χειμώνα καλοκαίρι. Άσε που υπάρχουν και άλλες πλατφόρμες με τρομερές προσφορές. Ο PC gamer πάντα βρίσκει προσφορές - και όχι μόνο στο Steam. Και το λέω εγώ που θεωρούμαι «κονσολάκιας», αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Συμπέρασμα…
Ωραίος ο ενθουσιασμός, ωραίες οι εκπτώσεις, ωραίο και το «τυράκι» της Valve με τα στίκερς και τις κάρτες, αλλά όχι, φέτος λέω να προσπεράσω. Παρά το γεγονός ότι η wish list μου είναι φίσκα! Άσε που τα Χριστούγεννα θα έχει νέο πανηγυράκι εκπτώσεων. Η ατμόσφαιρα θα είναι γιορτινή, και χρόνος θα υπάρχει – ίσως να μην υπάρχει χρήμα (λεπτομέρειες μωρέ). Απορώ, πάντως, με ορισμένους «γκρινιάρηδες» που λένε την μυθική ατάκα: «Μα δεν έχουμε παιχνίδια να παίξουμε! Η βιομηχανία έχει πιάσει πάτο!». Ψυχραιμία φίλοι μου. Θέλεις παιχνίδια; Ορίστε, με το τσουβάλι! Αλλά θα τα παίξεις, όλα! Έτσι;

Μέχρι το επόμενο άρθρο…





Σχόλια