Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη - Τέλος εποχής, αρχή μιας νέας

Από 100€ η τιμή του Nintendo Classic Mini Super NES Console στην ελληνική αγορά

Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του Nintendo Classic Mini Super NES Console, η κονσόλα έκανε ήδη την εμφάνιση της και στην ελληνική αγορά, και, όπως είχα προβλέψει, έρχεται με ένα "καπέλο" περίπου στα 10€.


Συγκεκριμένα, με ένα "γρήγορο googling" βλέπουμε ότι η κονσόλα θα κυκλοφορήσει -και στα ελληνικά καταστήματα- στις 29 Σεπτεμβρίου, ενώ είναι διαθέσιμη για προ-παραγγελία με τιμή που ξεκινάει από τα 99.90€ Να υπενθυμίσω ότι σε καταστήματα του εξωτερικού (σε Αμερική και Ευρώπη), όπως π.χ. Αmazon Αγγλίας, το Nintendo Classic Mini Super NES Console είναι διαθέσιμο έναντι περίπου 91€ - με τη σημερινή ισοτιμία.

Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι "αν τελικά αξίζει τον κόπο", πιστεύω ότι είναι καλή περίπτωση για συλλέκτες και γενικά για όσους είναι... retro maniacs! Ανήκω και εγώ σ' αυτή την κατηγορία (retro maniacs), ωστόσο τα 100€ (plus) μου φαίνονται πολλά, όσο κι αν χτυπάει δυνατά η καρδιά μου για κονσόλες που σημάδεψαν τα παιδικά μου χρόνια.

Ακόμα το σκέφτομαι. Αν και δεν έχω και πολύ χρόνο (να το σκεφτώ), καθώς η κονσόλα θα γίνει ανάρπαστη. Πάντως, εάν, τελικά, το αποκτήσω, θα προσπαθήσω να κάνω μια "μίνι παρουσίαση".

Μέχρι τότε....

Σχόλια